preturi web design

Ce sunt alea preturi de web design…

As putea spune ca exista doua mari metode de stabilire a preturilor in lumea celor care fac web-design. Si ca sa le demonstrez utilitatea si valoarea lor de referinta, cred ca metoda optima de a le descrie este una similara cu achizitionarea unei masini noi, caci si la realizarea unui site se poate discuta cam in aceiasi termeni. In plus, eu am facut o combinatie intre aceste doua principii de stabilire a preturilor, cea realizata pe un sablon creat de mine, dar discutia poate fi extinsa la orice tip de web design.

Deci, atunci cand ne hotaram sa comandam o lucrare de web design, ar fi bine sa luam in considerare ca foarte mult se practica primele doua metode de stabilire a preturilor. Pe scurt, intr-o descriere umoristica acestea ar fi:

Metoda Dacia Logan

Acest gen de tarife in web design il deosebesti dupa stilul: creare site la cele mai mici preturi, magazin online la 110 lei, web design la pretul de 150 lei, etc … si Doamne cate mai sunt inca…

Practic se vinde o iluzie, dar numai pentru a fi atras in capcana de marketing vi se ofera asa un pret mic. Pana bateti palma, pana platiti avansul pentru viitorul dvs. site. Asemanarea acestei oferte de web design cu Dacia Logan vine din detaliile urmatoare. Ati remarcat desigur ca masina asta se vindea cu cele mai mici preturi, cea mai buna oferta, etc si etc… Ei bine, sa zicem 5.000 de euro, dar daca vrei si instalatie de climatizare mai pui 900 de euro, daca vrei covorase la sofer si pasagerul din spate mai pui, daca vrei motor care sa nu faca doar zgomot mai costa, daca vrei luminita in protbagaj… daca vrei… toate se aduna si constati ca Dacia aia te costa aproape ca o masina serioasa… De unde la numai 5000 de euro?

Metoda asta, la web design, functioneaza cam asa. Dupa ce ati incheiat contractul constatati ca va mai trebuie… o pagina… Da, zice web design-erul specialist, in contract era vorba de o pagina index si trei de continut, nicidecum de patru de continut. Aaaa, mai doriti cu cate trei fotografii in fiecare pagina, se mai aduaga niste banuti. Doriti integrarea cu FaceBook? Mai costa…

Si ati inteles ca pretul este deja cu totul altul, nicidecum 150 de lei site-ul. „Cea mai ieftina oferta!“

Medota Suzuki web design

De ce-i zic eu asa? Pentru ca seamana cu stilul japonez de a face afaceri. Adica ei iti livreaza o masina cu tot ce ai nevoie ca sa o folosesti in cele mai uzuale conditii. Oamenii astia face ceva de genul: masina cu tot ce ai nevoie la pretul cutare… Nu tu daca vrei cheie la busonul de benzina, nu tu covoras, nu stergator de parbriz in trei culori la extrapret… etc…

Ei, in web design asta vine cam asa: oricate pagini, oricate imagini, textul cat incape si costa 150 de euro… Desigur ca e vorba de cantitati rezonabile, sa zicem 100 de fotografii si nu 1000, 30 de pagini de continut si nu 3000, deci e limpede chestiunea… Sper.

Procedeul acesta Suzuki web design este si favoritul meu.

A treia metoda: web design dupa sablon

Pentru a fi mai flexibil in lupta cu sacalii mei concurenti am introdus si eu un mixt de web design, ceva particular si pe care sunt sigur ca nu-l veti gasi in alta parte. In fapt, eu nu vreau sa pacalesc pe nimeni, de aceea, in loc de metoda Dacia Logan propun celor care se zgarcesc la bani si se limiteaza la un fel de austeritate sa studieze oferta de mai jos, respectiv cea dintr-un template realizat integral si inclusiv de mine.

Printre altele, am proiectat si realizat un astfel de site pe care il puteti vedea aici Pensiunea Casa Clara, situatie in care s-au dovedit a fi suficiente (si arhisuficiente!) posibilitatile oferite de sablon. Mai multe detalii puteti afla din link-ul urmator: sablon pentru web design – oferta de pret.

Ei, si dupa cele descrise mai sus, sunt absolut convins ca apeland la mine veti gasi o oferta de pret care sa va satisfaca orice preferinta… Fie ca e vorba de web design pentru un site de prezentare, fie un magazin online…